Teamet på Customer Support är ett av de nyaste och mindre på Enklare idag, vilket har resulterat i en otrolig stark sammanhållning där det finns stora möjligheter att påverka både avdelningen men framförallt sin egen karriär. Med ett mindre team får alla medarbetare det fokus de behöver för att konstant utvecklas och känna sig hörda.
Vi är Enklares spindel i nätet, där ingen dag är den andra lik! I teamet har vi olika ansvarsområden och varierande arbetsuppgifter vilket bidrar till en omväxlande vardag. Vi arbetar med allt från försäkringsfrågor till ärenden från vårt dotterbolag Grönare El. De olika ansvarsområdena ger även en möjlighet för våra medarbetare att utvecklas inom de olika områdena och specialisera sig inom det man brinner för. Vi hanterar all kommunikation med en hunger och vilja att alltid hjälpa. Vi är 100% serviceminded med kunden i största fokus.
Vi har på en bred kunskap som vi alltid strävar att utveckla för att aldrig lämna en fråga obesvarad. Vår vision är att genom kontinuerlig utbildning, ska våra medarbetare sitta på expertisen inom alla våra produkter och tjänster.
Vår avdelning är inte bara en hjälpande hand åt våra kunder, men även åt våra anställda genom att frigöra tid från samtliga av Enklares avdelningar. Det ska effektivisera deras arbete så de kan fokusera på det dom gör bäst.